Sizleri, Hukuk müşavirimiz Duygu Üstüner Yıldırım’ın gezi bloğu toparlangidiyoruz.com ile tanıştırmak istiyoruz. Farklı yerler, farklı deneyimler için toparlangidiyoruz web sitesi ile facebook ve  instagram hesaplarına göz atabilirsiniz. Gelin toparlangidiyoruz’un hikayesini Duygu’nun kaleminden okuyalım:

‘O senenin ilkbaharında İtalya’ya 4 kişi sırt çantalarımızı kapıp gitmiştik. Araç kiraladık, aracımızı Bologna’dan aldık, çantaları bagaja attık. İlk durak olan Floransa’ya yollandık. Şehrin meşhur meydanı ve aynı zamanda umuma açık otoparkı olan Michelangelo Meydanı’na aracımızı bıraktık. Bütün gün gezdik dolaştık, sonra meydana döndük. Doğrudan araca bindik, arkadaşımız bagajdaki çantasından alması gereken eşyası için araçtan geri indi, bagajı açtı ve araca geri bindi. Tam motoru çalıştırırken sorduğu soru, siz sırt çantalarınızı nereye koymuştunuz oldu. Tabi ki bagaja dedik, yoktu dedi, inanmadık, şaka yapıyor sandık. İndik, şaka değilmiş, arabanın bagajındaki 4 sırt çantasından 3 ünü çalmışlar.

Çantamın içinde seyahatlerimde yanımdan ayırmadığım Paris’teki bir bit pazarından bayılarak aldığım not defterim vardı hem de içinde bir sürü anıyla! Çantamdaki en değerli eşya; her seyahat dönüşünde arkadaşlarıma vereceğim tavsiyelerimin, gezdiğim yerlerin müze ve yol biletlerinin olduğu bu defter ve nihayetinde içindeki anılarımdı, ama uçup gitmişti işte..

Veshasıl kelam ‘toparlangidiyoruz’ isimli blogumu yazmaya anılarımın uçup gitmemesi, çalınmaması ve yazılarımın gezmeyi sevenlere faydalı olması için başladım.

Şimdi ben eşime hep ‘Hadi Bey, Toparlan Gidiyoruz!’ diyorum 🙂

Dilerim siz de bir çırpıda toparlanıp gidin, gitmeden evvel ‘Toparlan Gidiyoruz’ dan faydalanın ve tüm seyahatlerinizde kendinizi bulun, dünyanın büyüklüğünün, aslında dünyada bir kum tanesi kadar küçük ve ölümlü olduğunuzun farkında olarak yaşamanın tadını çıkartın!’

Sevgilerimle,

Duygu Üstüner Yıldırım

Toparlan Gidiyoruz!

Gezi yazıları için : www.toparlangidiyoruz .com

Gezilerden derleme güzel kareler için;

Instagram hesabı : toparlangidiyoruz

Facebook hesabı : ToparlanGidiyoruz

(Visited 113 times, 1 visits today)